Δοκιμή πεδίου: Φ/Β Μονάδες

Μια πραγματική σύγκριση μεταξύ Μονοκρυσταλλικών, Πολυκρυσταλλικών, PERC και Διπλών Φ/Β Μονάδων.

Συνολική ηλιακή απόδοση: --
S
Συνολική ηλιακή απόδοση: --
S
Συνολική ηλιακή απόδοση: --
S
Συνολική ηλιακή απόδοση: --
S
Συνολική ηλιακή απόδοση: --
E
Συνολική ηλιακή απόδοση: --
W
Ρουμανία
--
--
Ημερομηνία εγκατάστασης: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Ένταση ακτινοβολίας

* This is a field test and the results are specific for this installation on this location please research which is the best solution for your own situation as the results can be different based on environmental influences.

Total solar yield as of 27/03/2023 when the results were reset:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-east: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

CAN-bus Temp. Sensor

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας CAN-bus είναι ένας αισθητήρας θερμοκρασίας μπαταρίας για τη σειρά μετατροπέων Buck-Boost DC / DC και αποτελεί βασικό εξάρτημα όταν ο μετατροπέας Buck-Boost DC / DC είναι συνδεδεμένος σε μια μπαταρία λιθίου LFP.

Η ανίχνευση θερμοκρασίας απαιτείται όταν οι μπαταρίες λιθίου LFP φορτίζονται σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το ρεύμα φόρτισης σε μια μπαταρία λιθίου πρέπει να μειωθεί μόλις η θερμοκρασία της μπαταρίας πέσει κάτω από 5 βαθμούς και το ρεύμα φόρτισης πρέπει να σταματήσει όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από το μηδέν.

Αισθητήρας θερμοκρασίας CAN-bus. φροντίζει αυτό. Μετρά τη θερμοκρασία της μπαταρίας του λιθίου και το στέλνει στον μετατροπέα Buck-Boost DC / DC. Ο μετατροπέας Buck-Boost DC / DC θα μειώσει ή θα σταματήσει τη φόρτιση όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πέσει πολύ χαμηλά.

Εκτός αυτού, ο αισθητήρας θερμοκρασίας CAN-bus μπορεί επίσης να συνδεθεί στο τερματικό αισθητήρα θερμοκρασίας σε ένα Multi ή Quattro, έτσι ώστε το Multi ή Quattro να μειώσει ή να σταματήσει τη φόρτιση όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πέσει πολύ χαμηλά.

Downloads & Support

Βρείτε έναν αντιπρόσωπο της Victron Energy κοντά σας.

Εύρεση αντιπροσώπου