δοκιμή πεδίου

Φ/Β Μονάδες

Μια πραγματική σύγκριση μεταξύ Μονοκρυσταλλικών, Πολυκρυσταλλικών, PERC και Διπλών Φ/Β Μονάδων.

Δεδομένα πραγματικού χρόνου
-- -- τοπική ώρα
Ημερομηνία εγκατάστασης: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Ένταση ακτινοβολίας
Ρουμανία
44°17'59.9"N
26°11'29.7"E

Mono

2500Wp --
Συνολική ηλιακή απόδοση: --

Split-cell

2500Wp --
Συνολική ηλιακή απόδοση: --

Poly

2500Wp --
Συνολική ηλιακή απόδοση: --

PERC

2500Wp --
Συνολική ηλιακή απόδοση: --

* Αυτή είναι μια δοκιμή πεδίου και τα αποτελέσματα αφορούν ειδικά τη συγκεκριμένη εγκατάσταση στη συγκεκριμένη τοποθεσία, Ερευνήστε ποια είναι η καλύτερη λύση για τη δική σας περίπτωση, καθώς τα αποτελέσματα μπορεί να διαφέρουν με βάση τις περιβαλλοντικές επιδράσεις.

CAN-bus Temp. Sensor

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας CAN-bus είναι ένας αισθητήρας θερμοκρασίας μπαταρίας για τη σειρά μετατροπέων Buck-Boost DC / DC και αποτελεί βασικό εξάρτημα όταν ο μετατροπέας Buck-Boost DC / DC είναι συνδεδεμένος σε μια μπαταρία λιθίου LFP.

Η ανίχνευση θερμοκρασίας απαιτείται όταν οι μπαταρίες λιθίου LFP φορτίζονται σε χαμηλές θερμοκρασίες. Το ρεύμα φόρτισης σε μια μπαταρία λιθίου πρέπει να μειωθεί μόλις η θερμοκρασία της μπαταρίας πέσει κάτω από 5 βαθμούς και το ρεύμα φόρτισης πρέπει να σταματήσει όταν η θερμοκρασία πέσει κάτω από το μηδέν.

Αισθητήρας θερμοκρασίας CAN-bus. φροντίζει αυτό. Μετρά τη θερμοκρασία της μπαταρίας του λιθίου και το στέλνει στον μετατροπέα Buck-Boost DC / DC. Ο μετατροπέας Buck-Boost DC / DC θα μειώσει ή θα σταματήσει τη φόρτιση όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πέσει πολύ χαμηλά.

Εκτός αυτού, ο αισθητήρας θερμοκρασίας CAN-bus μπορεί επίσης να συνδεθεί στο τερματικό αισθητήρα θερμοκρασίας σε ένα Multi ή Quattro, έτσι ώστε το Multi ή Quattro να μειώσει ή να σταματήσει τη φόρτιση όταν η θερμοκρασία της μπαταρίας πέσει πολύ χαμηλά.

Λήψεις

Βρείτε έναν αντιπρόσωπο της Victron Energy κοντά σας.

Εύρεση αντιπροσώπου